Foro / Ocio

Dedicado a forosport

Última respuesta: 5 de mayo de 2004 a las 22:28
J
juan_5433699
5/5/04 a las 21:51

Muchos pretenden ser jueces, más para ser delincuentes sin castigo, que para darle a los que son.
JE VIA SANO SALUD INMIGRANTES

Ver también

S
sohan_8877493
5/5/04 a las 21:58

Gracias a duras penas.....
he logrado entrar aqui , pero me alegro de ver a tanta gente conocida , se han cargado el foro del sport , que pena con lo bien que noslo pasabamos alli. Pero bueno no hay mal que por bien no venga. aqui estamos

H
hardev_6930394
5/5/04 a las 22:03

Hola, amic de landrmeda...
...Veig que has vist la llum i has trobat el camí. L'estrella dels elegits ens conduirà per aquesta nostra travesia per l'exili. No sóm els primers. Aquells a qui jo tantes vegades he citat en la nostra ex-casa, Lluis Llach, Serrat i tants altres també vàren coneixer el camí de l'exili. Aquest foro ha estat com una manà caigut del cel. Ens dona força per seguir endavant. Tant de bó en sapiguem fer un bon ús i no molestem més del estrictament necessàri al que hi eren abans que nosaltres. Je via sano. VISCA LA LLIBERTAT D'EXPRESIÓ!!! VISCA EL BARÇA!!!

H
hardev_6930394
5/5/04 a las 22:06
En respuesta a hardev_6930394

Hola, amic de landrmeda...
...Veig que has vist la llum i has trobat el camí. L'estrella dels elegits ens conduirà per aquesta nostra travesia per l'exili. No sóm els primers. Aquells a qui jo tantes vegades he citat en la nostra ex-casa, Lluis Llach, Serrat i tants altres també vàren coneixer el camí de l'exili. Aquest foro ha estat com una manà caigut del cel. Ens dona força per seguir endavant. Tant de bó en sapiguem fer un bon ús i no molestem més del estrictament necessàri al que hi eren abans que nosaltres. Je via sano. VISCA LA LLIBERTAT D'EXPRESIÓ!!! VISCA EL BARÇA!!!

Veig que aquest editor de textes...
...NO CONTEMPLA ALGUNES ACCENTUACIONS CATALANES... M'hi hauré d'acostumar. Perdoneu les faltes d'ortografia que pugui cometre... Gràcies.

K
kerim_9895759
5/5/04 a las 22:21
En respuesta a hardev_6930394

Veig que aquest editor de textes...
...NO CONTEMPLA ALGUNES ACCENTUACIONS CATALANES... M'hi hauré d'acostumar. Perdoneu les faltes d'ortografia que pugui cometre... Gràcies.

No pasa nada tranqui
ni me habia dado cuenta jejejejeje

J
juan_5433699
5/5/04 a las 22:28
En respuesta a hardev_6930394

Hola, amic de landrmeda...
...Veig que has vist la llum i has trobat el camí. L'estrella dels elegits ens conduirà per aquesta nostra travesia per l'exili. No sóm els primers. Aquells a qui jo tantes vegades he citat en la nostra ex-casa, Lluis Llach, Serrat i tants altres també vàren coneixer el camí de l'exili. Aquest foro ha estat com una manà caigut del cel. Ens dona força per seguir endavant. Tant de bó en sapiguem fer un bon ús i no molestem més del estrictament necessàri al que hi eren abans que nosaltres. Je via sano. VISCA LA LLIBERTAT D'EXPRESIÓ!!! VISCA EL BARÇA!!!

Aqui andrómeda
Nosaltres Observem com una estrella s'enfosquia i no trobem el camí de retorn a casa.Pensem que era la fi. Pèro, rastrejant l'Univers trobem un senyal que ens va conduir a aquest Planeta de "Amazonas". Salut

Videos, noticias, concursos y ¡muchas sorpresas!
facebook
ISDIN Si-Nails

ISDIN Si-Nails

Compartir